De Baets Sarah
Sarah01%281%29.JPG

Hallo,

Ik ben Sarah De Baets. Ik ben 18 jaar. Ik zit in mijn 1ste jaar bachelor Sociaal werk in Ipsoc, in Kortrijk.
Voor project organiseren we een activiteit voor kinderen- en jongeren met en zonder armoede-ervaringen. We werken daarvoor samen met de organisatie T'Hope uit Roeselare. We gaan ook samenwerken met een jeugdbeweging.
Ik koos voor dat project omdat ik het een leuk, boeiend en interessant project vind. Je leert samenwerken met andere organisaties. Je leert ook mensen met armoede- ervaring beter kennen.
Ik hoop dat ik samen met de andere groepsleden erin slaag om de activiteit tot een goed einde te brengen. En dat ik veel bijleer. Het wordt een grote uitdaging voor ons allemaal.

Tijdens project kregen we de opdracht om informatie op te zoeken rond een bepaald thema over armoede. Samen met Julie hebben wij informatie opgezocht over huisvesting. Hier kan je alles lezen over het thema huisvesting.
Hier vind je de powerpoint over huisvesting.

Ik kan besluiten voor mijn wiki dat ik veel bijgeleerd heb. Ik heb geleerd hoe je een wiki kan maken, hoe je er informatie opzet, hoe je een nieuwe pagina aanmaakt,enz. Tijdens de opdracht heb ik geleerd om informatie op te zoeken. Je leert werken met verschillende bronnen zoals internet, tijdschriften, boeken, kranten,… Ik heb ook veel geoefend om op een correcte manier een referentie te maken.
De wiki maken was ook een groepswerk. Als je iets niet begreep dan kon je altijd rekenen op de steun van de andere leden van ons projectgroep.
Door deze wiki te maken heb ik ook veel geleerd over ons onderwerp, namelijk armoede.